Intenzivní kurz PC
Word + Excel + PowerPoint + Internet
(tvorba dokumentů, tabulek a grafů, tabulkový kalkulátor, obrázky, tvorba prezentace, funkce pro zrychlení práce v Office, internet, elektronická komunikace ....)
Komu je kurz určen:
- pro začátečníky
- pro uživatele samouky (tato skupina často neumí efektivně využívat všechny funkce programu usnadňující práci s PC, které vedou jednak k časové úspoře a jednak k „profesionálnímu“ výsledku práce)
- po ukončení získávají posluchači osvědčení o absolvování školení
Cílem školení je vybavit posluchače znalostmi potřebnými pro práci s výpočetní technikou na vyspělé úrovni. Po ukončení je posluchač schopen pokročilé obsluhy PC, pokročilé tvorby a úpravy dokumentů v textových editorech, tabulek, výpočtů a grafů v textových i tabulkových kalkulátorech, vytvořit a zpracovat kvalitní prezentaci v Power Pointu, obsluhovat e-mail, využívat hromadnou korespondenci, umí aktivně používat internet a další dovednosti popsané v osnově školení.
Hlavní přínosy školení:
- srozumitelně a uceleně vedená výuka vedoucí přímo ke stupni běžného uživatele (např. formátování dokumentu se posluchač učí od počátku komplexně se všemi jeho možnostmi – tím se stává daná problematika pro posluchače ucelená, srozumitelná a lehce osvojitelná). Pro zajištění skutečně kvalitní výuky je kurz obsazen max. 5 posluchači !!!
- značná finanční úspora (posluchač hradí pouze jedno školení, které zahrnuje celkem 4 PC kurzy - WORD, Excel, Power Point, Internet.
Osnova školení:
Základní obsluha PC
- seznámení se základními pojmy, jako hardware, software, programy a data, operační systém, aplikační program
- základní činnosti ovládání PC, prostředí programu (zapnutí, vypnutí, přihlášení do systému, myš, klávesnice, obecné principy ovládání, nástrojové panely, seznámení s typy pamětí, uložení programů a dat v PC, pojmy soubor, složka, cesta), plocha Windows a prvky na ploše, nabídka Start, koš, prvky oken programů a dialogových oken
- správa souborů a složek, Průzkumník, kopírování, přesouvání, přejmenování a mazání objektů, sdílení složek mezi uživateli jednoho PC, sdílení v síti
MS WORD
- Dokument a jeho struktura: vytvoření nového dokumentu, znak, slovo, věta, oddíl, hlavní dokument, vnořený dokument, zásady při tvorbě dokumentů
- Práce s dokumentem a s textem dokumentu, úpravy dokumentu
- velikost stránky, nastavení okrajů, pohyb v dokumentu
- úpravy textu: styly, vlastní styly, odrážky a číslované seznamy, hledání a nahrazení, automatické opravy, kontrola pravopisu, označování, kopírování, přesouvání, výběr bloku v dokumentu, schránka, rychlý přístup
- tabulátory, odrážky, číslování, ohraničení, stínování, pravítko, pozadí, písmo, vzhled stránky
- formátování a změna formátu
- osnova, koncept
- záhlaví a zápatí, možnosti, využití, úpravy
- zobrazení dokumentu: použití různých druhů zobrazení
- uložení dokumentu
- nový dokument ze šablony a práce se šablonami
- klávesové zkratky
- vnořený dokument
- Tisk dokumentu
- možnosti tisku
- tisk dokumetnu do PDF a jeho uložení
- Zabezpečení dokumentu
- Obsah, rejstřík, poznámky, seznam, hypertextové odkazy, makra
- obsah - vytvoření, vzhled, práce s obsahem
- rejstřík
- poznámky pod čarou a vysvětlivky
- záložky
- křížové odkazy
- citace a bibliografie
- seznam
- hypertextové odkazy a uložení dokumentu ve formátu webových stránek
- makra – význam, využití, práce s makry
- Obrázky, tabulky, grafy, textové pole, formuláře
- vložení obrázku
- úpravy obrázku + umístění obrázku v dokumentu (obtékání obrázku textem ...)
- klipart, tvary, SmartArt, Word Art
- šipky, popisky, diagramy
- vložení tabulky
- návrh a úprava tabulky, ohraničení tabulky, vlastnosti tabulky, práce s řádky a sloupci, sloučení buněk, automatický formát tabulky ...
- textové pole – funkce a práce s ním
- vložení grafu, úpravy grafu
- rovnice a vzorce
- formuláře – vytvoření, využití, možnosti, ochrana a tisk
- Revize a komentáře
- funkce, význam a využití
- nastavení vyznačení změn
- přijmutí a odmítnutí změn
- komentáře
- porovnání dokumentů
- tisk dokumentu s revizemi
- Hromadná korespondence
- význam, využití
- formulářový dopis v hromadné korespondenci
- práce se zdrojem dat v hromadné korespondenci
- obálky a štítky v hromadné korespondenci
- katalog
- Elektronická pošta (e-mail)
- seznámení, využití, vytvoření účtu, složky ....
- odesílání, přijímání, úprava zpráv, tisk dat
- použití kalendáře, kontaktů, úkolů, poznámek
- práce ve skupině
MS EXCEL
- seznámení, využití tabulkového kalkulátoru (obrazovka, sešit, listy ...)
- panel nástrojů
- používání nápovědy
- vytvoření souboru, sešitu
- Buňka, tabulka, sešit, listy, šablony, grafy, makra
- buňka
- tvorba tabulky
- práce s daty – typy zadávaných dat, vkládání, výběr, úprava dat a třídění, kopírování, přesouvání buněk
- formát buněk – zarovnání hodnot v buňkách, ohraničení, písma, nastavení zámku, podmíněné formátování
- pojmenování buněk a oblastí
- vzorce a funkce – vysvětlení principů tvorby vzorců, vytváření vzorců různými postupy, seznámení se s možnostmi využití předdefinovaných funkcí
- rozkopírování čísla, řady
- vlastní seznamy a práce s nimi
- propojení listů a sešitů ve vzorcích
- formát tabulky (ohraničení, sloučení, vložení řádků, sloupců, nastavení a ukotvení příček...)
- absolutní a relevantní odkazy
- filtrování záznamů (automatický a rozšířený filtr)
- použití souhrnů
- ověření dat
- vytvoření a použití šablony
- vkládání objektů
- práce se šablonou
- vytvoření a použití grafu, úpravy grafu
- práce s tabulkami na více listech (hromadné vkládání, mazání, hromadné úpravy ...)
- makra – tvorba , použití
- Práce se soubory
- nastavení autora sešitu, organizace, uložení, uložení s náhledem, statistické údaje, obsah
- nastavení vzhledu stránky
- typy zobrazení
- správa souborů
- Tisk
- náhled tisku, oblasti tisku, možnosti tisku
- Spolupráce s programem Word
POWER POINT
- Prostředí programu
- spuštění a ukončení běhu programu
- základní pojmy, obrazovka, práce se soubory
- zásady při tvorbě prezentací
- práce s průvodcem
- Tvorba prezentace
- založení vlastní prezentace
- formátování - definice pojmů, formátování znaků, tabulátory, formátování textového pole
- Kreslení
- typy zobrazení určené ke kreslení
- popis panelu nástrojů Kreslení
- vkládání objektů
- textové pole, automatické tvary
- grafické objekty a jejich kreslení, vkládání textu do grafických objektů
- grafické vlastnosti
- zobrazení prezentace, změna vzhledu prezentace
- kontrola stylu a překlepů
- přechody snímků
- časování prezentace, sbalení a rozbalení prezentace
- příprava pro promítání
- Tisk prezentace
INTERNET
- Úvod, základní pojmy
- jak internet pracuje
- způsob a možnosti připojení k internetu
- pravidla bezpečnosti práce s internetem
- Používání, vyhledávání a možnosti internetu
- internetové prohlížeče a jejich nastavení
- internetové vyhledávače, vyhledávání informací, www stránky, tipy
- využití služeb internetu
- komerční služby internetu (nákupy, burzy, videotéky internetové noviny...)
- elektronická komunikace (e-mailové schránky, SMS, Skype, Facebook...)
- sdílení souborů
- stahování dat
- prezentace firmy na internetu (možnosti)
Termíny a cena intenzivního PC školení:
Forma kurzu | Počet osob/kurz | Počet hodin/kurz | Cena/os./kurz | ||
individuální (výuka probíhá v termínech dle domluvy | 1 | 40 | 17.200,- | ||
skupinový (výuka probíhá ve všední dny) | 4 | 40 | 9.600,- | ||
skupinový inzenzivní výuka probíhá o víkendech | 4 | 40 | 9.900,- | ||
firemní na objednávku | dle potřeb firmy zhotovíme odpovídající osnovy kurzu a kalkulaci dle potřeb firmy se zahrnutím množstevních slev |
Nejbližší termíny kurzů:
Skupinový s výukou ve všedních dnech:
- denní 11.7. - 10.8.2016 (pondělí a středa 9.00 - 12.15 hod.)
- odpolední 11.7. - 10.8.2016 (pondělí a středa 16.00 - 19.00 hod.)
Doporučené navazující kurzy:
Základy SEO, výdělek pomocí internetu a tvorba www stránek
Rádi byste se objednali na školení? Máte další otázky?
Obraťte se na nás – tel.: 251 562 286, 774 963 995, oi@oapraha.cz
Zpět na kurzy PC